کانتینر دپوماشین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
بازدید : 169
نویسنده : سئو سایت نوین

یکی از محصولات شرکت دپوماشین انواع کانتینر است. انواع کانتینرهایی که تولید می کنیم در ابعاد استاندارد 20 فوت و 40 فوت هستند. کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت استاندارد جهانی هستند. ما همچنین در مجموعه Depomachine کانتینر دست دوم و جدید را خریداری و می فروشیم. با توجه به عمر بسیار بالای محصولات دپوماشین ، شما می توانید پس از رفع نیاز خود ، ظرف خریداری شده را به شرکت دپوماشین فروش دهید.

کانتینر تولید دپوماشین با استانداردهای جهانی تولید مطابقت دارند. شرکت دپوماشین می تواند این محصول را در ابعاد 20 فوت (6 متر) و 40 فوت (12 متر) به شما عزیزان ارائه دهد. ظروف دست دوم این شرکت را می توان در کشورهایی مانند چین ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، سنگاپور و چندین کشور دیگر ساخت.

 

کانتینر

کانتینر در اصل یک جعبه فلزی است که دارای ابعادی متناسب با استاندارهای جهانی است. ابعاد استانداری که در دنیا برای آن تعریف شده است عبارت است از 20 فوت و 40 فوت.

کانتینرها برای حمل و نقل بار تولید و استفاده می شوند. این محصولات دارای بدنه فلزی می باشند. که کف آنها با استفاده از چوب ساخته می شود. چوب های استفاده شده در کف آن را پالت می نامند که در حقیقت چوب روغن اندود است.

برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی در مقابل رطوبت هوا بدنه خارجی آن را با ضد زنگ عایق کاری می کنند. کانتینرها در تمام روش های حمل و نقل هوایی ، زمینی و دریایی استفاده می شوند. در حقیقت کانتینر اتاقک های فلزی هستند که همچنین برای نگهداری لوازم و وسایل  کالا بکار می رود.

کانتینر 20 فوت

کانتینر 20 فوت یکی از سایزهای استاندارد در تولید کانتین می باشد. 20 فوت معادل 600 سانتی متر و یا همان 6 متر است. ابعاد کامل محصول برابر است با 600 سانتی متر طول ، 234 سانتی متر عرض و 228 سانتی متر ارتفاع.

کانتینر 40 فوت

سایز استاندارد دیگر محصول ، 40 فوت می باشد. این اندازه معدل 1200 سانتی متر و یا همان 12 می باشد. ابعاد کانتینر 40 فوت برابر است با 1200 سانتی متر طول ، 234 سانتی متر عرض ، و 228 سانتی متر ارتفاع

چند پالت می تواند در یک کانتینر 40 فوتی جای گیرد؟

از نظر انواع پالت های یورو (پالت های اروپایی) که ابعاد آنها 1.2m x 0.8m است ، پایه ظرف 40 فوت می تواند تا 25 بار بسته شدن پالت یورو را حفظ کند تا زمانی که بار از دو طرف آویزان نباشد. به طور کلی ، روش بهینه نصب پالت ها در داخل ظرف یک ردیف در امتداد طول و یک ردیف دیگر در امتداد عرض است. اطلاعات بیشتر. برای نوع پالت استاندارد آمریکایی با ابعاد 40 "x 48" (1.016 متر x 1.219 متر) ، پایه یک ظرف استاندارد 40 فوت می تواند 21 پالت را نگه دارد تا زمانی که بار از دو طرف آویزان نباشد.

حداکثر بار یک کانتینر 40 فوتی چقدر است؟

وزن خالی کانتینر 40 فوت 3،750 کیلوگرم است و می توان آن را تا حداکثر وزن کلی 29 تن (26300 کیلوگرم) بارگیری کرد. اما مقدار محموله ای که می توانید بارگیری کنید ، بستگی زیادی به محدودیت های احتمالی و / یا محدودیت های خط حمل و نقل ، ماهیت بار و جزئیات خاص حمل و نقل دارد. از ماشین حساب متر مکعب ما استفاده کنید و حجم دقیق محموله خود را کشف کنید.

 

منبع این مطلب سایت دپوماشین می باشد.

 




:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: کانتینر , قیمت کانتینر , فروش کانتینر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com